01.03.2016 18:35
Весна починається зі змін та оновлення! Оголошуємо старт Весняної Толоки!

Відкрито прийом заявок на участь у Весняній Толоці, яка цьогоріч пройде 23 квітня. Саме час навести порядок у наших дворах та будинках перед Великодніми святами. Весь березень чекаємо на Вас у нашому офісі (вул. Котляревського, 6), де з понеділка по п’ятницю, з 9:00 до 18:00 год. Ви можете отримати бланк заявки на участь.

Головними задачами Толоки є:
– згуртування мешканців будинку;
– сприяння самоорганізації населення;
– допомога у створенні ОСББ (об’єднання співвласників багатоквартирного будинку),
  ОСН (орган самоорганізації населення);
– благоустрій прибудинкової території.

Вже з 1 липня ЖЕДи перестануть функціонувати і до того часу кожен будинок має визначитися з власним управлінням та обслуговуванням. Залишити це на розсуд долі чи ще гірше – управляючій компанії, яку призначать в примусовому порядку? Чи все ж таки взяти все у власні руки?
Розуміючи складність ситуації, ми всі свої сили орієнтуємо для допомоги мешканцям будинків: по-перше, у наведенні ладу у своїх будинках, дворах, по-друге, в організації ОСББ, ОСН. Для цього наші спеціалісти нададуть безкоштовно будь-яку організаційну допомогу, юридичні та практичні консультації.

Нові умови участі у Весняній Толоці:

  • Участь у Толоці зможуть взяти будинки з формою правління ОСББ та приватний сектор, організований в ОСНи. Запрошуємо також тих, хто лише планує створення ОСББ, ОСН. Підтвердженням наміру створити ОСББ чи ОСН буде Протокол зборів мешканців будинку(вулиці) з відповідним рішенням.
  • Участь у Толоці приймають виключно будинки (не під’їзди) та вулиці (не окремі приватні будинки).

Незмінними залишаються призи найактивнішим учасникам Толоки!
Останній термін прийому заявок – 4 квітня.
Наведемо порядок разом! Разом нам все під силу!

 

Карпляк Р.Г.

Карпляк Р. Г., засновник Інституту управителів Полтавщини

ОСББ – ЩО ЦЕ ТАКЕ?
Або навіщо брати на себе відповідальність?

Житловий фонд з роками та недбалим ставленням до нього погіршується. Це змушує раціонально дивитись на речі: держава чи місцева влада не можуть забезпечити належне утримання майна, яке перебуває у спільній власності мешканців багатоквартирних будинків, та у повному обсязі капітально його ремонтувати за кошти бюджету.
Сьогодні держава, скасовуючи ЖЕДи, не залишає нам вибору. Ми маємо брати на себе відповідальність за свої будинки. 
Найкращий вихід з даної ситуації – це створення ОСББ (об’єднання співвласників багатоквартирного будинку).
Форма правління ОСББ дуже близька по своїй суті до кооперативу. Згадайте, як колись Ви приватизували свою квартиру, тепер Вам необхідно взяти в свою власність весь будинок та прибудинкову територію. Звідси виходить, що власники, тобто ті, хто має право голосу, самостійно через ініціативну групу людей розпоряджаються цим майном. Ініціативна група та голова ОСББ обираються з мешканців Вашого будинку – це мають бути ті люди, яким Ви довіряєте. 

Важливі питання, такі як розмір квартплати, хто буде обслуговувати будинок (двірник, сантехнік, електрик) і за які кошти, вирішують всі мешканці будинку на загальних зборах.
Уникаючи термінологій, можна сказати, що на сьогодні ОСББ – це єдина організаційно-правова форма, яка дозволяє мешканцям дійсно управляти будинком так, як вони вважають за потрібне. 
Органи самоорганізації населення –
представницькі органи, що створюються жителями, які проживають на законних підставах на території села, селища, міста або їх частин, для вирішення окремих питань місцевого значення. Це будинкові, вуличні, квартальні комітети, комітети мікрорайонів, районів у містах, сільські, селищні комітети.

Отже, якщо Ви не візьмете ініціативу в свої руки і не створите ОСББ, то з 1 липня цього року Вашому будинку міська влада призначить управляючого на власний розсуд.
Наслідки таких дій:

1) продовження надання неякісних послуг;

2) зростання квартплати без Вашого узгодження;

3) неконтрольована робота управляючого.

За фаховою консультацією звертайтеся за тел. (050) 557-60-33 (Роман Григорович Карпляк), або до нашого офісу за адресою вул. Котляревського, 6., тел. для зв’язку (050) 80-90-100

У Полтаві створено понад 250 ОСББ і щороку їх кількість збільшується. Є будинки, мешканці яких бояться йти на кардинальні зміни, а є ті, які мають успішну практику в реалізації заходів з енергоефективності, безпеки, облаштування прибудинкової території тощо. Минулого тижня…
5 багатоповерхівок у Полтаві отримали компенсацію коштів за програмою підтримки ОСББ. Частину грошей, із 5 мільйонів грн закладених на цей рік,  депутати виділили на минулій сесії міської ради. Хто може долучитися до програми та на яких умовах, розповіла депутатка…
19.04.2021
До кінця  2021 року у Полтаві планують ліквідувати КП «ЖЕО №2», а будинки, які обслуговувало комунальне підприємство, передати управлінським компаніям. Це потягне за собою збільшення вартості послуг. Призначення управлінських компаній здійснює міська рада без участі мешканців. ОСББ ж самостійно обирають…
06.02.2020
Увага! Ми оголошуємо сьомий набір на навчання майбутніх керівників ОСББ.  Чому це важливо і на часі? Тому що 1 травня 2020  року вступають у дію зміни до закону “Про житлово-комунальні послуги”; Тому що ринку житлово-комунальних…
3 вересня Фонд енергоефективності розпочинає прийом заявок від ОСББ за Програмою “Енергодім” на отримання часткової компенсації витрат на термореновацію багатоквартирних будинків. Заявки подаються через усі відділення банка-партнера: http://bit.ly/2zmee6j.  Що відшкодовує грант?  ✅ проведення енергетичного аудиту;✅ розробку проектної документації та її…
Вчора, 21 березня, на форумі «Цілі сталого розвитку: полтавський вимір» було нагороджено переможців конкурс «Кращі практики реалізації енергоефективних технологій серед ОСББ та ЖБК Полтавської області».  До трійки призерів ввійшли одразу два ОСББ з Горішніх Плавень: І…
запис на прийом
Підписатись на новини